loading...

سوشال مکس

 5روش استفاده از اینستاگرام برای فروش آنلاین دوره های خود   اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در اطراف است. همچنین مکانی عالی برای فروش دوره های آنلاین شماست. ب

آراد میهن دوست بازدید : 78 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 5روش استفاده از اینستاگرام برای فروش آنلاین دوره های خود

 

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در اطراف است. همچنین مکانی عالی برای فروش دوره های آنلاین شماست. بیایید مثالی از کسی را که موفق شده است و همچنین 5 روش استفاده از Instagram برای فروش دوره های آنلاین خود را مرور کنیم.

Kajabi Hero Frida اخیراً از اینستاگرام برای کمک به فروش دوره خود در زمینه یوگای کف لگن استفاده کرده است. برای اولین پرتاب خود ، او در ماه اول 31،000 دلار درآمد کسب کرد. او چند نکته در مورد چگونگی تحقق این امر به اشتراک گذاشت.

فریدا با ارسال پست های مفید و مرتبط با یوگا ، برند خود را در اینستاگرام ایجاد کرده است. او مشتری ایده آل خود را در اینستاگرام با فیلم های مختلف یوگا هر هفته پرورش می دهد. هنگامی که دوره های خود را در وب سایت خود آماده کرد ، برای ارتقا. دوره خود از اینستاگرام استفاده کرد.

فریدا گفت: "آنچه من به طور خاص در مورد اینستاگرام دوست دارم تعامل بین من و همه پیروانم است."

 

# 1 یک Instagram را در اطراف یک طاقچه ایجاد کنید

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای کمک به کارآفرینان دانش است تا پیروان پرشوری را ایجاد کنند. در حالت ایده آل ، این مانند مورد فریدا خواهد بود: موارد زیر مطابق با موضوع یا طرحی است که در آن دوره ای را می فروشید.

بهترین سناریو داشتن مخاطبان اینستاگرام قبل از فروش هر چیزی است. به این ترتیب ، افراد زیر برای چیزهایی که تولید می کنید ارگانیک و علاقه مند هستند. هنگامی که شروع به فروش دوره های آنلاین می کنید ، این یک گسترش طبیعی از آنچه پیروان اینستاگرام شما از شما انتظار دارند است.

 

چگونه برای اینستاگرام خود مخاطب بسازیم

بهترین راه برای ایجاد موارد زیر در Instagram ، ارسال مداوم مطالب مفید و ارزشمند به روشی دلپذیر از نظر بصری است. ما 40 ایده درمورد ارسال مطالب در اینستاگرام برای کمک به شما در شروع کار ارائه داده ایم. شما همچنین باید به فضای تخصصی خود به آنچه خود مخاطب می خواهد متکی باشید.

 

 

برای تقویت مخاطب از هشتگ استفاده کنید

می توانید هشتگ های مختلفی را در پست های خود بگنجانید تا به طور بالقوه دنبال کننده های بیشتری بگیرید. افزودن هشتگ ، پست های شما را در الگوریتم ها و مناطق مختلفی برای کشف آن قرار می دهد. این یک ویدیو است که شما را راهنمایی می کند چگونه می توانید از هشتگهای اینستاگرام بهتر استفاده کنید.

 

بهینه سازی پست های اینستاگرامی خود

همراه با محتوای خوب ، مطمئن شوید که بهترین روش ها را برای تصاویر و فیلم های خود دنبال می کنید. اندازه های صحیح تصویر و اندازه های فیلم بهترین شانس موفقیت را برای محتوای شما ایجاد می کند.

 

# 2 پست های اینستاگرامی ایجاد کنید که دوره های خود را ارتقا می دهند

بهترین راه برای ارتقا courses دوره های خود در اینستاگرام ارسال پست های با کیفیت بالا است که ارزش مشتری بالقوه شما را مشخص می کند. پست های مفید و مرتبط ارسال کنید که مخاطبان شما را به وجد بیاورد. ما پستی را برای کمک به شما در ارتقا دوره های خود در اینستاگرام گردآوری کرده ایم.

در مقابل وسوسه ارسال مداوم مطالب تبلیغاتی در اینستاگرام مقاومت کنید. هیچ کس دوست ندارد که همیشه بخواهد "خرید ، خرید بخر". تعادل مناسبی بین محتوای تبلیغاتی مستقیم و سایر مطالب ارزشمند اینستاگرام برای مخاطبان خود پیدا کنید.

اینستاگرام به کاربران خاصی اجازه می دهد پیوندهایی به Instagram Stories اضافه کنند. اما ، این فقط برای کاربران تأیید شده و افراد زیادی است. تا وقتی که به آنجا برسید ، فقط پیوند را در بیوگرافی خود دارید. می توانید از ابزاری استفاده کنید که پیوند زیستی شما را انعطاف پذیرتر و قابل استفاده تر می کند.

 

# 3 تبلیغات اینستاگرام را برای تبلیغ حساب یا محصولات

اینستاگرام بستر مناسبی برای خرید تبلیغات برای تبلیغ خود و محصولات خود دارد. می توانید از آن استفاده کنید تا تضمین کنید مخاطبان هدف شما را می بینند و آنچه را که می توانید ارائه دهید.

از بستر تبلیغاتی اینستاگرام می توان به موارد زیر استفاده کرد:

مردم را به سمت دوره آنلاین خود سوق دهید

با سوق دادن افراد به سایت خود ، آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید

موارد زیر را افزایش دهید ، بنابراین می توانید تبلیغات ارگانیک را در جاده انجام دهید

در مقابل فقط تبلیغ پست های خود در اینستاگرام ، از پلتفرم هدف گذاری تبلیغات فیس بوک استفاده کنید. با این کار می توانید به قابلیت های هدفمندی پیشرفته دسترسی پیدا کنید تا تبلیغات شما به افراد دقیق مورد نظر شما برسد.

 

#4 برای ارتقا دوره های خود از افراد تاثیرگذار استفاده کنید

اینستاگرام پر از اینفلوئنسر است. این فقط The Rock یا Kylie Jenner نیست ، زیرا اینستاگرام با "تأثیرگذارهای کوچک" مختلف پر شده است. این افراد افرادی هستند که از مخاطبان پرشور پیروی قوی اما سرسام آور ندارند. این افراد مانند Kajabi Hero Frida هستند ، که "فقط" 6000 پیرو دارند اما با یک بار پرتاب توانست این تعداد را به ده هزار دلار تبدیل کنند.

برای کمک به تبلیغ محصولات و دوره های دیجیتالی خود می توانید از بازاریابی اینفلوئنسر استفاده کنید و از بسیاری از این تأثیرگذارهای کوچک استفاده کنید. با پرداخت هزینه ، می توانید از برخی از اعتبار مخاطبان آنها برای فروش دوره های آنلاین خود استفاده کنید.

خودتان می توانید با جستجوی هشتگ های مرتبط با مارک و دوره های خود ، میکرو اینفلوئنسرها را شناسایی کنید. یک نقطه شیرین برای پیروان معمولاً کسانی است که دارای 1000 تا 100000 پیرو هستند. درباره کسانی که به آنها علاقه دارید تحقیق کنید تا ببینید آیا مخاطبان آنها برای شما مناسب هستند و یا با نام تجاری شما همسو هستند.

همچنین می توانید به یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار تکیه کنید. این هزینه نسبت به انجام خودتان گران تر خواهد بود اما بسته به کمپین و تأثیرگذاری که هدف قرار داده اید می تواند نتیجه آن را بپردازد.

+ بیشتر بخوانید : افزایش محبوبیت در اینستاگرام

 

#5 جدیدترین ویژگی های اینستاگرام را تحت نظر داشته باشید

خرید اینستاگرام ویژگی است که خریدن محصولات فیزیکی در اینستاگرام را به تجربه ای عالی تبدیل می کند. در حال حاضر ، فقط می توانید محصولات فیزیکی با این ویژگی را بفروشید. اما ، می توانید آینده ای را تصور کنید که آنها به محصولات دیجیتالی گسترش پیدا کنند.

برای آخرین به روزرسانی ها در اینستاگرام ثبت نام کنید و اخبار بازاریابی را زیر نظر داشته باشید. شما می خواهید در صف اول باشید تا ویژگی های جدید را امتحان کنید یا حداقل از آنها آگاه باشید. پس از راه اندازی این موارد ، باید بررسی کنید که چگونه این ویژگی های جدید بر روی قیف بازاریابی شما تأثیر می گذارند.

 

 

استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود

اینستاگرام می تواند ابزاری قدرتمند برای رشد تجارت شما باشد. به این 5 نکته متکی باشید و در مورد نظرات ما را با ما در میان بگذارید.

 

 منبع : kajabi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 503
  • بازدید کلی : 1,608